niedziela, 30 września 2012

Wrath Of God


I haven't written for so long. After a long stagnation I'm back with new post, or maybe I should say posts, because I prepered two.One of them will be focused on my new outfit, and second is about photoshoot which I had a pleasure to stylize.

My last outfit is a typical autumn stylization with lot of layers. Color scheme is also very autumnal. Main colors are browns and blacks. In this whole look I wanted to mix some different patterns. I used denim, thin leather and fleshy knitwear. On my hand you can see my new DIY brancelet. Its creation tooks me removing a cross from the confirmation  :D


_____________________________________________________________________________________________________

Dawno mnie nie było. Po długim zastoju wracam z nowym postem, a raczej postami, bo będą dwa. Jeden skupiać się będzie na nowej stylizacji, a drugi na sesji, która w minioną sobotę miałem przyjemność stylizować.

Mój ostatni outfit to typowy jesienna stylizacja z użyciem wielu warstw. Kolorystyka również bardzo nawiązuje do owej pory roku. Przeważają brązy i czerń. W całości bardzo zależało mi żeby połączyć ze sobą wiele faktur. Mamy tutaj jeans, cieniutką skórę oraz mięsistą dzianinę i wełnę. Na mojej dłoni zobaczyć też możecie bransoletę,  którą ostatnio sobie zrobiłem. Jej powstanie kosztowało mnie demontażem krzyżyka od bierzmowania :D

9 komentarzy: